måndag 14 december 2009

Försenat tåg o 50års kalas;-)

Först var tåget försenat med ett timme:@ så då fick jag vänta på stationen i Bollnäs från 10:15 till 11:40 för då kom mitt tåg(äntligen) Tåget hade blivit försenat för det hade fått signals fel i Uppsala:@ kom till Ånge kl. 13:25. Mamma skulle hämta mig efter hon hade slutat jobba (om tåget inte hade blivit försenat) så då hade jag fått väntat i typ tio minuter. Tåget ska komma in i Ånge 12:20 o mamma slutade 12:30 xD Fast nu hann mamma till och med handla klart innan jag kom in med tåget. När jag kom in med tåget så svängde mamma in med bilen på stationen o då åkte vi hem;-) Mamma hade köpt en jättestor godispåse som hon hade behövt tagit en plastpåse över så den inte gick sönderxD så mycket godis hade mamma köpt;-)När vi kom hem så hjälptes vi åt att fixa för mammas 50års fest;-)

Sen på lördag så var det dax för den stora fetsen då kom det kusiner ifrån S-vall upp. Fyra kusiner o tre hade hundar med sig;-)Det är en: Cane Corso,naken hund o en Boxer;-)

Kl. 17:00 åt vi mat o ungdommarna/barnen fick sitta vid ett bord själva o dom vuxna fick sitta vid ett stort fyrkant av bord:-) Olivia,Tuva,John,Joacim,Martin, Mikael o jag satt vid barn/ungdommsbordet;-)Efter vi hade ätit så gick killarna (Mikael,John,Joacim o Martin) o Tuva hem till oss och spelade WiixD Då stannade jag kvar med sötungen Olivia<3 Vi ritade fina teckningar;-) Tuva hade ritat två innan hon ville följa med killarna.Sen efter kanske en o en halvtimme kom Tuva,Mikael o Martin tillbaka till Träffpunkten vi var inte hemma;-) Men bara rakt över vägenxD Sen ritade Tuva med oss också;-)
Kl. 20:00 typ skulle Tuva,John,Joacim, min kusin Anna o min morbror o hans fru åka hem.Efter dom o mina tre andra kusiner hade åkt hem så blev det bara bybor kvar;-)
Då startade Karin sterion o började att dansa;-) Efter några sekunder dansade jag o Olivia också;-) Karin är Olivias mamma;-) Efter en timme blev Olivia jättetrött;-) Men vägrade att visa det:-) Efter ett tag åkte Karin,Olivia o Janne hem. Då blev bara jag,bonus pappa,mamma, bonus faster,bonus farbror o Göran kvar;-) Vi satt o pratade ett tag eller klockan var 23:45 typ när jag gick hem. När jag kom hem satt jag mig framför min laptop;-)sen gick jag o la mig:-)<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar