fredag 17 september 2010

blogginlägg om en veckor typ xD

Nu var det länge sedan jag bloggade här igen :P Har ju praktik på Pionens förskola och har haft det i två veckor nu :D ska säkert ha det i två veckor till också :D Så himla kul är det att vara där med alla underbara barn. Det händer väldigt mycket på kvällarna också kan jag löva! Början av veckan var det som den här låten: http://www.youtube.com/watch?v=NG2zyeVRcbs ! Alltså The Climbe - Miley Cyrus! Men tur att man har en så bra vän som Emelie och Simon som alltid får en på bättre humör! Vet inte vad jag skulle ha gjort utan er och utan min älskling :D

Men sen på typ onsdagskvällen så ordnade det sig typ på ett "magiskt" sätt :D Fick ett sms av en gemensam vän till mig och mamma som det stod: 8 änglar är sända till dig. Du skall sända dem vidare till 8 st, inkl mig. Efter 8min inträffar något som du väntat på länge! Dina åtta minuter startar nu!
Och det hände verkligen något som jag hade väntat på länge! Sen på torsdagen efter teorin så var jag med en killkompis som jag inte har varit med på länge :D Så himla kul :D har saknat det hur mycket som helst!!!
Sen idag när vi åkte hem med tåget så var det försenat! Men lika glada var vi på tåget i alla fall :D

Saknar den här tiden men det känns precis som om den är på väg tillbaka och jag är så jävla lycklig över det :D Plus att jag har fått en ny jävligt bra vän :D Älskar dig vännen :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar