lördag 4 september 2010

veckan som varit

Den här veckan har jag varit ensam på boendet eftersom Emelie är hemma och sjuk :( trist som tusan på kvällarna när man ska vara inne då :(
I måndag fick jag reda på att jag kommer att ha praktik nästa vecka ifrån måndag på Pionen :D Så himla glad över det alltså :D På kvällarna har jag varit med Jennifer måndag/torsdag och lite på tisdag xD
På tisdag och onsdag var jag med Simon :D På tisdags kvällen gjorde vi inte så mycket förutom att busa med varandra medans vi väntade på Emil xD När Emil kom så pratade vi lite mera sen gick Simon hem. Sen vet jag inte vad jag gjorde på tisdags kvällen. På dagen på skolan på onsdagen så hade vi en lektion först sen så hade vi gympa tråkigt värre! Sen kommer jag inte ihåg vad vi gjorde mera då xD

På onsdags kvällen så var jag med Simon igen :D Efter ett tag så gick vi ut och träffade på Lina, Crille och Krantz :D Vi satte oss och pratade med dom ett tag, sen gick vi in till Lina och drack kaffe/te :P Då ringde Lina till Paby och då skulle vi ut och åka bil :D Lina satt fram och jag, Crille och Simon satt bak xD När Paby slirade så satt jag väldigt säkert emellan Simon och Crille xD hahaha fett kul vare i alla fall :D sen gick vi in till Lina igen xD då busade jag och Lina med Simon så på slutet så slängde han sig utmattad i soffan xD Jag fick en "flygtur" inne så kul och få det :D Sen så gick Simon ut och vi andra trodde att han hade gått till sitt hem, Lina och Crille stod kvar vid porten och jag gick en liten bit för att sträcka på benen och vem sitter i mörkret bakom hörnet där då? xD Jo om inte Simon xD Han skrämde nästan livet ur mig med att sitta där! Fan vad rädd jag blev xD Då fick jag en "flygtur" till fast ute den gången och det är alltid mycket roligare ute än inne :D Sen efter det så gick Simon hem och jag gick in till mig :P Igår när man kom ner till stationen i Bollnäs jo vad får man se då? jo att tåget är försenat till 12:30 och då var klockan typ: 10:08!!! :@ då vare bara att åka och äta lunch på Ljungheden och sen åka till tåget!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar