fredag 24 september 2010

Dagen =)

Dagen blev någorlunda som jag skrev tidigare idag =) Såg på den andra inspelningen av Camp Rock 2 och det hände samma sak på den inspelningen så först ringde jag till mamma och pratade om det och då sa hon att jag skulle ringa till Viasat och prata och prata med dom om det och det gjorde jag :o Och dom sa att våran boxer behöver ha två anslutningskabel till parabolen det är därför den inte spelar in hela filmerna! Eller om den har två kablar till parabolen så om den ena inte får täckning typ så kan den andra hitta det :P Aja det får vi fixa till! Såg i alla fall så långt det gick på den inspelningen :P Sen såg jag aldrig på Starstruck men dagen är ju inte slut än! Jag såg på: Barbie som Rapunzel, två Human Target avsnitt, ett CSI Miami avsnitt och sen två Hannah Montana avsnitt x'D Sen har jag inte gjort så mycket mera idag. Eller jo jag har gått ut med hunden några gånger också ingen av oss vela gå ut i regnet x'D




Hihi en av mina idoler :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar