torsdag 4 november 2010

hejsan :D

nu var det länge sedan jag skrev här igen!

Söndagen den 31/10 så var jag med Paulina och Petronella :D först så pratade vi bara och teckna bilder och sånt. Alltid lika kul att prata med dom om allt :D Sen åt vi makaroner och korv mums mums :D Sen gick vi nog upp och gjorde samma sak igen :P och efter ett tag så ropade deras pappa och frågade om vi ville följa med till deras kusiner men det ville vi inte. Vet inte vad vi gjorde senare men typ vid fem över halv sex sett Paulina igång hennes laptop så satt vi vid den ett tag. Efter kanske si så där en halv timme så hörde jag och Paulina röster och ljud nerifrån (vi var på övervåningen) Och då gick Nella ner och kollade och då stod tv:n på men det var inte den jag och Paulina hade hört utan det lät precis som deras mamma och sen så blev som någon bara viskar (enligt Paulina) eller bara så att man hörde någon som andas(enligt mig) x) Nella satt bara och retades ner vi hörde ljud som fick oss att flyga rakt upp och sånt x) först ville vi inte gå ner och fika men Nella övertalade oss :D allvarligt vi hade typ alla lampor på hela nedervåningen tända! Hahaha loliga vi är, men vi var rätt uppskakade jag och Paulina. Och Nella gav chinchillorna mat innan vi satt oss och fikade och precis när jag och Paulina hade tagit en tugga av kakan vi nyss hade tagit så skriker en av chinchillorna till och jag spottar nästan allt som jag hade i munnen på Nella och Paulina satt nästan i halsen xD sen såg vi på ensam mamma söker och sen skjutsade deras pappa Mikael hem mig x)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar