torsdag 4 november 2010

Ljungdalen :D

har varit i Ljungdalen måndag - onsdag och det var hur skönt som helst att bara släppa allt och bara åka iväg :D På tisdagen så fikade jag, mamma, Berit och Thure i typ två timmar x) hahaha blir alltid så när man fikar med dom :D sen efter det så gick jag och mamma ut på en promenad med Bosi :) var jätteskönt att gå ut och gå i skogen och bara mysa och lyssna på fåglarna och allt :) Hade fan inte ens mobilen med mig då :o men då hade jag ju kameran och knäppte flera flera foton :D kanske laddar upp några senare dom blev riktigt bra x) och videosarna på Bosi också då han hoppade på isen och bakbenen gled åt alla håll för det var så halt x) Mikael var sjuk så han följde inte med. På onsdagen så var det min tur att var dålig :( då var jag i stugan och städade och duschade :D skönt att vara i stugan alldeles själv :D sen på onsdagen så åkte vi hem efter vi hade städat och ätit :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar