söndag 28 november 2010

helgen en så länge ;)

På fredagskvällen så åkte jag direkt till Petronella och Paulina för det var ju då jag hade fått reda på ja de jag skrev tidigare :/ men när jag kom med bussen så stod Paulina där och väntade med skotern :D hur kul som helst att åka skoter med Paulina :D vi åkte en sväng under bron och sånt som vi brukade och sen åkte vi hem till dom ;) där ute väntade Petronella och deras kusin Sandra :D vi hade jättekul alla fyra :D först så pratade jag och Paulina killar och sedan så pysslade jag med Petronella och Sandra men hade ingen lust med det xD (Paulina hjälpte till med maten) Jag gick ner och kollade vad Paulina gjorde och då hackade hon grönsaker eftersom vi skulle äta tacos. När Paulina hade gjort det så gick vi upp båda två och kollade vad Sandra och Petronella gjorde och då julpysslade och det hade varken jag eller Paulina lust med så vi tittade på :D efter ett tag så ropade deras mamma att maten var klar så då gick vi ner och åt och efter det så gick vi upp och fortsatte att julpyssla eller iallafall Petronella och Sandra jag och Paulina kollade fortfarande bara på ;) sen gick jag och Paulina ner för att leta efter en ny julskiva :D och så gick vi upp och lyssnade på den ett tag sen gick vi ner och gjorde annat tills jag skulle hem :P

Igår (Lördags) var det julmarknad här hemma på byn så då kom Julle upp och gick med mig på julmarknaden :D jag köpte en ring, julklapp, ett par örhängen till mig och en sten som heter:Ametist och den stenen ska hjälpa emot huvudvärk! Ska se om den fungerar! :D

Sen så träffade vi Paulinas och Petronellas storasyster som sa: om ni vill vara med Paulina och Petronella så kom dom nyss hem så då får ni ta kontakt med dom!
Självklart så gjorde vi det! Och det blev att vi gick till Sven - Erik Berg åkte bil därifrån till en bit in på deras väg och därifrån så åkte vi skoter :D Sen gick vi in och värmde oss och pratade lite. Sen gick Petronella och Julle upp med Petronellas dator och jag och Paulina följde med upp först pratade vi lite sedan började vi att julpyssla! xD Jag gjorde två "jättefina" julkort enligt do andra ;) Sen fick vi lite som hade blivit kvar av försäljningen av deras mamma :D
Sen efter ett tag så åt vi och var hur flum som helst ja det gå typ inte att beskriva hur flum Jag och Paulina var xD Det blev bara tokerier xD som smör på glasögonen/kind xD
Sen gick vi upp igen och jag och Paulina städade undan vårat julpyssel och bara flamsade oss ett bra tag :P Då spelade Petronella och Julle The Sims 3 ;)
Efter ett tag så gick jag och Paulina ner och kollade lite på datorn sen efter tjugo minuter så knackade det på dörren och då kom Julles pappa för att hämta mig och Julle.

Bilder på mina julkort, örhängen, sten, ring kommer senare :P

Ungefär så här ser deras skoter ut:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar