torsdag 24 mars 2011

16/3 - 2011

kommer aldrig i hela mitt liv att glömma den dagen :( tårarna kom dorekt när storasyter kom in och berättade det kan fortfarande inte fatta att det är sant att du inte längre finns här med oss älskade bubben :'( nu har det hunnit gått en hel vecka plus en dag man orkar knappt leva utan din oändliga glädje älskade bubben :( det man aldrig kommer att förstå är värför du gjorde det? :'( jag vet ju själv att du har sagt flera gånger att du skulle göra det men man trodde aldrig att du verkligen skulle göra det :'( gråter när jag tänker på att man kunde ha hjälpt dig mera :'( du kommer alltid att finnas i mitt hjärta och du kommer alltid vara med mig i alla tider för det känner jag men man kan inte låta bli att tänka på dig min älskade son :'( kommer alltid att älska dig Joel Carlsson!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar