måndag 7 mars 2011

Sundsvall me övernattning

igår så åkte man te Sundsvall med mamma och lillebror :) jag sov över hos min favorit kusin Kicki och mamma och brorsan sov hos våran morbror Åke.
Idag har jag kollat min syn och så fick vi fixa nya glasögon te mig före det så hade jag och mamma gått lite på stan :) jag hittade en jättefin jeansskjorta och ett packet med fyra par strumpor som inte var fyra par strumpor och sen efter synkollen så gick vi lite mera på stan och då hittade jag en huvtröja, mjukisbyxor och ett linne :D Sen åkte vi och åt middag på Max och sen köpte mamma lite fiskar här och där sen åkte vi hem och nu sitter jag och lyssnar på: Affe ft Söder - Ni Väntar I Himlen..... ska väl snart lägga mig och sova eftersom jag ska vara med Nella och Paulina imöra :'D natti natti bilder på kläderna kommer senare!! En bild på min idol får det bli idag! Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar