lördag 5 mars 2011

4/3 -2011 tok med Paula ;)

nu var det väldigt länge sedan jag skrev här igen! och som vanligt har det hänt ganska mycket så jag orkar inte ta det här.... men ni ska iallafall få höra om min underbara eftermiddag/kväll hos familjen Högberg :'D först när jag och Paulina kom hem till dom så gled vi typ hela vägen in till dom x)) sen när vi gick in så satt vi oss vid datorn ett tag och sedan så fixade vi varm oboy och pratade lite med Petronella om att vi skulle gå ut så att hon visste var vi var :) först åkte vi skoter :'D sen så efter vi hade åkt typ två varv så ställde vi undan skotern igen och gick in och hämtade den varma oboyen och gick sedan till bron och satt oss där under och pratade och drack varma oboyen :'Defter vi hade varit där i typ en och en halv timme så gick vi tillbaka till deras hus och trodde att deras föräldrar hade kommit tillbaka men det hade dom inte gjort så satt vi oss lite mera vid datorn och senare på kvällen så såg vi på let´s dance och när vi kollade på let´s dance hade mamma skrivit sms: nu kommer jag! och det hade vi inte hört så när mamma Ringde mig så hörde jag det och blev bara så här: va? har du skickat sms? x)) och sen efter det så gick jag ut till mamma och sedan åkte vi hem och efter det har jag typ bara suttit framför datorn. mera bilder kommer senare idag!! natti natti :'D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar