lördag 22 februari 2014

Drake & Josh

brukar se på ett avsnitt av Drake and Josh innan jag lägger mig på kvällarna =) älskar den serien tur att den finns på youtube =) har sett den när det gick på tv:en med =)


här på bilden över är Drake and Josh =) älskar verkligen Drakes musik =) han heter Drake Bell om ni också vill lyssna på hans musik om ni gillar pop blandning så kan ni lyssna på det utan att bli besvikna =) här nedanför är han som spelar Drake i serien och han heter Drake Bell som jag skrev tidigare =)

bild ifrån serien

bild ifrån serien

bild ifrån serien tror jag


Här nedanför får ni bilder på hur han ser ut idag inte så mycket skillnad egentligen tycker jag ;) lika snygg som vanligt ;)









här nedanför kommer bilder på Josh Peck ifrån serien:





Bilder efter serien kommer här nedanför:





Här kommer några bilder på Miranda Cosgrove som spelade Drake and Josh lillasyster i serien bilderna är ifrån serien:





Här är några bilder på Miranda något år efter serien och i år:






här nedanför får ni några bilder ifrån serien med alla tre:

alla tre

ifrån serien

Drake & Josh

hela familjen 

Drake & Josh igen

Josh & Miranda 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar