onsdag 19 februari 2014

hihi

tänkte skriva igår när jag gick och la mig men var så trött så jag skippade det. Skriver om det senare idag istället =) nu tänkte jag skriva om vad jag har shoppat på nätet nu på förmiddagen :D har köpt mig ett par jättefräna leggings med USA:s flagga på :D en Batman tröja och säsong två av Navy Ncis =) dock inte allt på samma sida =) kläderna köpte jag på:

http://fyndiq.se jättebilligt på det mesta =) kolla in om ni vill kolla dom har hur mycket som helst! Fräna kläder/smycken och allt möjligt har dom! In och kolla! =D

Navy Ncis köpte jag på www.cdon.com för jag hade fått en rabatt för jag hade namnsdag igår =)

=)


Batman tröjan =)


leggingsen! fräna va? ;)


Undra vad som kommer först då dom skickar leggingsen och tröjan ifrån olika affärer =)  

3 kommentarer:

  1. Ofta man får rabatt bara för att man har namnsdag XD XD
    snygga leggins :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. oja är man medlem på cdon så får man rabatt om man har namnsdag :D tack

      Radera
    2. Turnisse :) vsg :)

      Radera