tisdag 15 april 2014

10 årig vänskap redan ♥

Kan knappast tänka mig att det har gått 10 år sedan vi träffades för första gången! Trotts alla upp och ner så har vi alltid haft varandra ♥ mycket tok och mycket skratt har det varit och sjukt mycket mera lär det bli! Minns första gången jag träffade Nella det var på första dagen i sjuan på Minerva skolan, jag var så nervös att jag inte skulle få någon vän alls men sedan träffade jag Nella och det klickade direkt ★ sedan dess har vi hängt ihop.  När jag träffade Paulina för första gången var nog hemma hos dom och det klickade också direkt var nog några dagar efter jag hade träffat Nella på skolan (tror jag?) Dom här 10 åren här gått hur fort som helst och vi har alltid haft varandra och massor av skratt och tokerier ★★ som att dra med sig en soffa ut på sjön på vintern =) är lika hemma hos dom som hemma hos oss (att jag hittar nästan lika bra)  ♥ har vi bråkat löser vi det lika snabbt ♥ Jag Älskar Er Så Himla Mycket!♥♥♥♥♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar