måndag 14 april 2014

Cloud 9

Har äntligen fått sett Disney Channel original movie Cloude 9! Hittade den på Youtube så jag såg på den där =D den är en jättebra film om snowboarding och kärlek med  Luke Benward och Dove Cameron och några till som jag inte orkar leta reda på namnen till,  Dove och Luke är huvudpersonerna. 


Här nedanför får ni handlingen:
Filmen följer två osannolika vänner, Kayla Morgan, en prima donna snowboardåkare som just föll från sin konkurrens laget, och Will Cloud, en före detta snowboard mästare som kämpar efter en karriär sinande wipeout. De två möts när Kayla tvingas att arbeta på den lokala hund trimning butik ägs av Wills mamma. I utbyte mot hjälp fixa hunden grooming butik, motvilligt Will accepterar Kayla vädjan att träna henne, och introducerar henne till en regim som testar hennes verkliga engagemang för sporten. Eftersom de två växer närmare, Kayla ansträngningar övertyga Will att han också kan återfå sin mästerskapsstatus. Lågmäld och inåtvänd, kommer fortfarande vägrar att komma tillbaka i backen ända sedan hans episka wipeout.

Jag tycker att filmen är superduper bra! =D Jag gillar den super mycket! Det här är en film jag skulle kunna se om och om igen vilket jag gjorde tidigare :)

Betyg: 10 av 10 :) ♥
Nedanför kommer det olika bilder ifrån filmen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar