måndag 7 april 2014

Dagar

Jag skrev inget på bloggen igår för att jag var inte hemma, var hos bästa vän :) ♡
Först var vi i Hålan och grejsade jag och Paulina (bästa vän) spelade Skipbo och det tog hur lång tid som helst då vi fick samma och samma kort hur mycket vi än blandade, vi kunde få fyra 3:or tillexempel :P vi pratade samtidigt som vi spelade :) ♡ när vi äntligen hade spelat klart så åkte vi hem till mig och  frågade mamma om jag fick sova över hos dom och det fick jag :) så då åkte vi hem till dom och pratade med Nella :) efter ett tag så gick vi ut och lekte något (kommer inte ihåg vad det var) men var jätteroligt :) jag, Kalle och Paulina flyttade fram ett bord som vi kunde sitta på i solen :) efter ett tag kollade vi på när Paulina lekte med en av deras katter tror det var Tarzan han var super busig :) efter det så gick vi in och spelade lite Skipbo igen fast den här gången var Nella med också :) efter ett tag kom Paulina med kakor till Nella och mig :) sedan efter ett tag så åt vi middag :) efter middagen så gick jag och Paulina upp och städade lekrummet där jag skulle sova :) när vi hade gjort det så gick vi ner och såg på "Lucky Dog" med Nella och deras pappa :) efter ett tag så kom Bitte och Kalle tillbaka ifrån Ånge där dom hade köpt mjölk och bensin :p sedan blev det film och kvällsfika. 

Ja vad har vi gjort idag då?  Vi vaknade tjugo i nio gick upp och åt frukost efter frukosten åkte vi till Kölsillre alltså hem till mig och gick ut och gick med Bosi och Gletta :) sedan åkte vi till Hålan igen och målade naglarna eller iallafall så gjorde jag det.  Sedan efter det så åkte vi ner till Eldnäset och kollade hur det var med kolarkojan då det hade ramlat ett träd över det i senaste stormen :/
sedan så åkte vi hem till dom och kollade lite på en film som Nella såg på och det var Croodarna :) så himla rolig film alltså!  Har man inte sett den rekommenderar jag att man ser på den filmen :) efter filmen blev det Skipbo igen :p vi spelade Skipbo tills jag skulle åka hem igen :) ♡

2 kommentarer:

  1. NI blandade fel,var ju drf ni fick samma kort typ hela tiden :P spelade ni i 2 timmar elr? :P
    synd att du inte kommer ihåg vad ni lekte? vad åt ni för mat & vad såg nu för film? Vad är Hålan för nåt?
    skipo nördar :) vill ta en match mot er 3 nån gång när ja hälsar på dej nån gång så får du se att ja kommer vinna ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha nej spelade inte i två timmar vi kan sitta länge :P haha var något typ fråge/giss lek. Vi såg på söndagsfilmen på tv4 :P vi åt massa olika saker, vi bästa väns mamma & pappa åt sill å ägg och vi barn åt potatis kött o sås :P Hålan är bästa väns mammas massageställe typ, hon är egenföretagare :P haha nog är vi skipbo nördar alltid ;) hahaha hör med Paulina vem som brukar vinna när vi spelar ;))

      Radera