söndag 8 juni 2014

Fråga alltid först!

Jag brukar alltid fråga om jag får lägga ut bilder på andra personer det är som en självklarhet för mig. 
Finns så många som inte vill vara på nätet och som inte får vara med på nätet för sina föräldrar och sånt! Skulle aldrig lägga upp bilder utan att fråga personen om det är okey! ♡ vet inte hur många gånger jag har frågat bästa vän om det är okey att jag göra det ;) men ibland kan man tycka: nej vill verkligen inte ha upp den bilden på nätet! Då är det okey för mig!  Finns så många som inte frågar alls och det tycker jag är så himla dumt dom (dom som lägger upp alltså) vet väl inte vad den andra personen vill och inte vill? Nämen oj vad inlägget blev långt tänkte ju inte göra det så långt ;)
Bara älskar den här bilden på Axel och Mikael ifrån igår på Micke studentfest (skriver om det i ett senare inlägg) :) ja jag har frågat Axels pappa om jag får lägga upp bilder på Axel :) ♡ om dom är minderåriga måste man fråga föräldrarna :) ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar