onsdag 18 juni 2014

Frågor

Har ju glömt att skriva att jag sprang på en vän i Ånge för någon vecka sedan,  min vän hade med sig en liten lista på frågor hon tyckte jag skulle svara på här på bloggen, så gör väl det nudå jag hittade igen listan :) 

Första frågan: vad kan du inte leva utan? Enkelt vänner,  familj och musiken.

Fråga två: favorit musik? Tja lyssnar ju på väldigt många olika grupper och allt sånt men just nu är Takida favoriterna!♡ ♡ ♡

Fråga tre: favorit film/filmer? House of wax & 27 Dresses :)

Fråga fyra: favorit serie/serier? Har ganska många favorit serier så tar dom två som går rimligaste tid så då blir det: Bones & Intelligence :)

Fråga fem: fritidsintressen? Ojdå lite svårare att tänka ut ;p men musik, skriva, läsa, vänner och djur är några av mina fritidsintressen :)

Fråga sex: Gillar du någon? Hihi ja faktiskt så gillar jag två :p men ena är en kändis så det räknas typ inte ;)

Fråga sju: Favorit djur? Hundar & fladdermöss!  :)

Fråga åtta: vem av dina vänner känner dig bäst: super enkel fråga! Paulina såklart ingen tvekan om saken! ♡

Fråga nio: favorit serie när du var barn: Pokemon, Digimon och Beyblade :) här nedanför på bilderna så kommer det att vara en tia på favorit barnserierna :)

Resten av mina favorit serier kommer i ett annat inlägg :)

2 kommentarer: