lördag 11 oktober 2014

Niklas Musco x1

Du var bra igår Niklas :) höll på att bli tokig på Bard! Har aldrig gillat honom och kommer definitivt inte att göra det nu heller! Du är en super duktig sångare, igår utmanade du dig själv som dom sa att du skulle göra, så dom kan inte klaga, jag röstar på dig för du är en super duktig sångare som har din egen stil och för att du har det där lilla extra som dom andra idolerna har ♡ Du står upp för dig själv och låt ingen ändra på dig! Du är perfekt precis som du är! Och jag tror nog att dom flesta av dina fans håller med om att vi röstar på dig för att du är bra och inte "sympatiröstar" som Bard kallade det! Du får mig att våga stå upp för mig själv och saker som jag tror på! 💟💞💓💞💞💓
Du är en av mina största idoler 😍👍💞

älskar att du sa ifrån åt Bard : det här är inte topp modell utan idol" och det har du helt rätt i! Varför ska han komma och säga hur du ska klä dig? Vad fan har han med det att göra? Blir så irriterad på Bard när han börjar, vet inte om han har sagt något positivt om dig i idol, åh blir tokig! Han kan kolla på sig själv innan han säger något om andra.  Och att du har attityd är bara bra man ska inte vara en dörrmatta heller.

Hoppas att allt är bra med dig idag Niklas 😍👍👌👏✌💟💖💓

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar