fredag 3 oktober 2014

Niklas Musco

Här kommer  fortsättningen på frågan vem som är  min absoluta favorit i idol och varför och vad det var som jag fastnade för först när jag såg den personen :)
Min absoluta favorit i idol vet ni ju redan om att det är Niklas Musco. Som ni redan vet av mitt tidigare inlägg "idolfrågor" och ni som har mig på  instagram  (lilodeva) så är det Niklas bruna ögon och hans underbara blick som jag fastnade för först ♡ sen har han en sån utstrålning så man vill bara se mera av honom :)

Ser väldigt mycket  upp till Niklas som kör sitt eget  race även fast dommarna i idol tycker att hans låt val är mossiga och att han ska raka av sig skägget  (vilket han har gjort nu men bara för en utmaning av programledaren i idol) men liksom dommarna kan ju inte  sitta där och bästamma hur Niklas ska se ut! Han är sig själv och det går långt för mig :) han gör inte till sig för att få dommarna på sin sida utan han kör sitt race ♡ jag älskar  också att  ha halsdukar  som han har :) ♡  


Läs även Niklas egna ord om allt:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar