lördag 29 november 2014

Dagens filmer 22/11

Idag har jag sett på två filmer som jag tycker är väldigt bra :) skriver bara lite om dom just nu, för jag är lite halvtrött och ska strax gå och lägga mig och sova, så skriver ett bättre inlägg imorgon. Men här nedanför kommer handlingen till första filmen:

För tvillingsystrar Deanna och Danielle, är familjen det enda de har gemensamt - utom killen de är båda dejtar. En är en karriär driven affärskvinna, den andra är en udda bagerska, tvillingarna har något annat att erbjuda killen de har båda började träffa, utan att den andra vet, men den verkliga frågan är om systrarna småningom kan göra saker rätt med varandra och killen när sanningen kommer ut.

Jag älskar den här filmen! Filmen heter: double wedding, den är verkligen toppen bra :) Den får 10 av 10.


Här nedanför kommer handlingen till andra filmen: 

Gina och Seth blev brevvänner för 13 år sedan för en skoluppgift. Nu när Gina bor i Boston får hon reda på att Seth också kommer att vara i Boston för en leksakskonferens som hon ska skriva en artikel om för sin tidning. De båda har skickat bilder på sina bästa vänner, Ellen och Matt till varandra istället för bilder på sig själva. Gina och Seath tvingar Ellen och Matt att träffas som de själva. Olyckligtvis för dem blir Ellen och Matt förälskade.
Älskar även den här filmen för det är vid jul och mysigt :) Filmen heter Christmas in Boston, filmen får 10 av 10.

3 kommentarer:

  1. Förstår inte vrf de blir svarta ränder på texten....gick ju å markera å läsa så men lite wired att de blir så!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okey...blir ju bara så via mobilen tror ja

      Radera