måndag 3 november 2014

Kick-Ass

I helgen då jag var hos bästavän så såg vi på Kick-Ass den var ganska så bra men inte direkt min smak men gick att se på. Nu kommer dom som känner mig bli förvånade för jag brukar ju gilla sånna här filmer väldigt mycket, men det var något med Kick-Ass som jag tyckte var barnsligt på något vis. Men skulle rekommendera den ändå om man gillar super hjältar och spänning. Här nedanför kommer handlingen:

Den berättar historien om en vanlig tonåring, Dave Lizewski som syftar till att bli en verklig superhjälte som kallade sig "Kick-Ass". Dave får fångas upp i ett större slagsmål när han möter Big Daddy, en före detta polis som i sin strävan att få ner brottsligheten boss Frank D'Amico och hans son, har utbildat sin elvaåriga dotter att vara hänsynslösa Hit-Girl .

Den får väl betyget 4/10.

4 kommentarer: