fredag 21 november 2014

Spotify

Håller på att bli tokig på Spotify på datorn! Den säger att Spotify är offline, den fastnar bara i offline läge och då går det inte att spela någon musik förutom EN låt! Blir måttligt tokig! :@ som tur är så går Spotify riktigt på paddan & mobilen! ★ men när man sitter vid datorn och har täckning till wifi så ska det ju funka att lyssna på Spotify,  men icke ikväll! Aja ska blogga ett till inlägg efter det här sen ser jag nog på film tills jag ska lägga mig och sova ★♥



4 kommentarer:

  1. Vrf hålla på med Spotify på datorn om de bara krånglar? Om de går bättre på paddan å mobilen så gör där istället :) så slipper du bekymmer :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. För jag satt vid datorn och grejade :P

      Radera
    2. Aha :P men låt bli Spotify på datorn nästa gång :)

      Radera
    3. Om den krånglar igen startar jag musik som jag har på datorn :)

      Radera