söndag 15 februari 2015

Mörkt eller ljust?

Har lånat ett par bilder ifrån Frida tidningens hemsida så tänkte blogga om dom nu. Det är som ni kanske förstår av inläggets namn att jag ska välja vilken färg jag tycker kändisarna passar bäst i :) ni får gärna kommentera vad ni tycker kändisarna passar i för färg :) nu börjar jag här med Vanessa Hudgens:


Tycker att Vanessa passar i mörkt hår bäst, men hon är även fin i ljust. Här nedanför kommer Kristen Stewart:


På Kristen så tycker jag verkligen att hon passar i ljust hår :) om hon har mörkt hår så ser hon så blek ut enligt mig då :) här nedanför kommer Miley Cyrus:


På Miley så tycker jag att hon passar bäst i mörkt hår :) men hon är även fin i ljust hår :) här nedanför kommer sist men inte minst Demi Lovato:



Om jag måste välja ljust eller mörkt på Demi så säger jag nog mörkt, men om jag ska vara helt ärlig så tycker jag att Demi passar bäst i sitt häftiga blå/lila hår :)

3 kommentarer:

  1. 1.mörkt 2.ljust 3.mörk 4.ljust

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aha va trevligt :) kul att du också tyckte så :)

      Radera