onsdag 11 februari 2015

Musikfrågor

Har fått några musik frågor av en kompis, så här kommer dom:

Fråga 1: vilken låt med Blowball blev du berörd av direkt när du hörde den och blir fortfarande berörd av?
Svar: blir jämt berörd när jag hör Blowballs låt missing you, den handlar om persner/folk som lämnat världen för tidigt. 

Fråga 2: vem är snyggast i Takida enligt dig?
Svar: det är Mattias ♥

Fråga 3: har du några favoriter i Takida?
Svar: japp det har jag favoriterna är Mattias och Tomas♥

Fråga 4: vilka av medlemmarna ur Takida och Corroded skulle du vilja prata med och umgås med en hel dag?
Svar: Ifrån Takida Tomas & Mattias och från Corroded Jens och Bjarne ★

Fråga 5: när såg du Takida första gången?
Svar: på Gatufesten 09

Fråga 6: hur många gånger har du sett Takida, Corroded och Blowball live?
Svar: Takida 5 gånger, Corroded 1 gång och Blowball 1 gång vill gärna se Corroded & Blowball mera ♥

Fråga 7: vilket band tycker du om? Om du inte får välja någon Ånge kändis?
Svar: då blir det Green Day

Fråga 8: Ånge är ju rätt så litet, har du träffat någon ur Takida eller Corroded på byn.
Svar: japp jag brukar träffa Jens från Corroded på Ica ibland :)

Fråga 9: har du någon av grabbarna ifrån banden på sociala medier?
Svar: japp jag har Mattias(fan page), Bjarne, Takida Tomas, Jens och Peter ★

Fråga 10: känner du någon som är typ släkt  med någon av grabbarna? 
Svar: min bästavän är tremänning med Mattias





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar