torsdag 5 mars 2015

Mina tankar kring Fifty shades of grey

Som ni kanske förstår av inläggets namn så tänker jag skriva om mina tankar sedan jag och mamma var och såg på Fifty shades of grey, tycker väl att den var sådär inte jättebra så jag skulle se den igen men inte så dålig så jag ångrar att jag såg på den. Det är en film som man får fundera mycket över:
Varför dom gjorde som dom gjorde? Varför hon ingick i förhållande med honom även fast hon var tveksam? Vad alla hans demoner egentligen var? Varför slutade han inte även fast han inte ville göra så? Varför sa hon så?
Det var bara några av funderingarna som jag fick efter filmen. Man såg att hon var lite nyfiken/fundersam över allt som hade med honom att göra medans hon lockade honom med sin blyghet och  sin rakfram het.
Om ni vill veta handlingen så får ni söka på den.

Betyg: 5/10

5 kommentarer:

  1. Jag har ej sett filmen men dom som har sett den har jag läst/hört att ska vara jättebra

    SvaraRadera