söndag 1 mars 2015

Ris + mig = nej

Alltså jag ska inte hålla på med att koka vanligt ris! När jag är i lägenheten så använder jag boyl in bag som är mycket bättre än att koka vanligt ris. Jag har ju lagat maten idag kyckling och ris. Kycklingen gick bra, ja det gjorde ju även ris om man räknar bort att jag brände mig på handen.

Alovera åkte på efter ett tag
Som ni ser på bilden här ovanför så hade jag bränt mig ända från lillfingret och ända tills en liten bit på handleden. Kolla bara på den här bilden på min hand som jag knäppte för ungefär en timme sedan då jag tog bort plåstren som höll fast aloveran! Det syns nästan inte alls att jag har bränt mig på handen tidigare idag. Alovera är det bästa som finns typ.

Syns nästan inte alls här 

3 kommentarer:

  1. Vad är de gröna? Ser ut som gräs! När man har bränt sej ska man kyla ner med iskallt vatten

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är Alovera det funkar också super bra

      Radera
    2. Okey....bra att de funkar men ser iaf ut som ett tjockt grässtrå

      Radera