onsdag 29 juli 2015

The Duff

Har sett på filmen The Duff flera gånger redan kanske över tusen gånger xD men nu ska jag skriva ner mina tankar om den filmen. Jag tycker att filmen är super bra och kommer säkert att kunna se den tusen gånger till ;) 

Här nedanför kommer handlingen:

Bianca är en självsäker tjej som går sista året på high school. När hon får höra att hon om nämns som DUFF till sina mer eftertraktade vänner krossas hennes världsbild direkt. För att återuppfinna sig själv och kunna attrahera drömkillen Toby anlitar Bianca sin granne Wesley, en av skolans populäraste killar, som kärlekscoach. Skolans största mobbare Madison gillar inte alls att en DUFF umgås så nära med hennes ex-pojkvän, men en hemsk viral video kan inte stoppa barndomskompisarna Bianca och Wesley från att börja se på varandra med helt nya ögon.

Jag verkligen att filmen är grymt sevärd! Jag tycker att man ser när Wesley börjar att gilla Bianca ;) Det här är en riktig tonårsfilm som utspelar sig i skola. Det är oftast en som är starkast och mobbar dom andra och trycker ner folk. Älskar slutet på den här filmen =)  

Här nedanför kommer det ett gäng bilder:

- vafan?




The Duff

fyrverkerier efter har pratat med ja vem?

fina dom är!

arg

- gör det!;)

- han menar nog inte mig..

- Gå och...

leendet!

pratar

kolla leendet


Om ni inte har sett den så rekommenderar jag att ni gör det för den är jättebra :) filmen får betyget tio av tio :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar