onsdag 14 oktober 2015

Mina tankar kring filmen Rags♡

Som ni kanske förstår så ska jag skriva om vad jag tycker om min nya favorit film Rags som är en Nickelodeon original movie :)

Tycker att det är toppen att dom har gjort så "askungen" är en kille, är ju inte bara tjejer som har förlorat sin mamma/pappa och bor med sin elaka styvförälder.

Filmen visar att man aldrig ska ge upp hoppet om sina drömmar ♡

Förstår inte heller varför nästan alla "stysyskon" ska vara så dumma, eller det kanske inte är rätt ord men att dom är på förskolenivå hela tiden. Nästan som om dom alla har någon utvecklingsstörning kanske inte i alla Cinderella filmerna men dom flesta är typ så.

Men åter till Rags :)

Förstår inte varför dom ska trycka ner Lloyd så mycket  (hans tvilling bror och pappa) bara för att han är snäll och förstår mindre än dom -.-'  han märker ju att det är Charlie på scenen och inte dom x)

Här nedanför får ni handlingen till Rags:
Två världar kolodera när föräldralösa Charlie möter världs stjärna Kadee.

Om ni vill veta mer så får ni se på filmen ;) jag älskar den iallafall den är så himla härlig♡

Rags hade sin första premiär den 28 maj 2012 ♡

Jag älskar dynamiken i filmen och kemi mellan huvudkaraktärerna Kadee och Charlie ♡


I huvudrollerna ser vi Keke Palmer, Drake Bell och Max Shcneider ♡♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar