onsdag 14 oktober 2015

Mina tankar kring Justin Bieber

Som ni kanske förstår av inläggets namn så ska jag skriva lite om vad jag tycker/tänker om Justin Bieber. Jag gillar typ bara en av hans låtar och det är Baby. Tycker att fejden mellan Justin och Drake Bell bara är fjantigt, dom sa något dåligt om varandra i någon intervju och sedan dess har deras fans tjafsat fram och tillbaka som värsta små barn -.- men tillbaka till inläggets handling. Ibland tycker jag att Justin gör helt idiotiska val. Men jag tycker att han tar väl hand om sina fans och det är jättebra. Älskar att kolla på klipp på Youtube när han överraskar sina fans och tar sig tiden att sitta där och prata med dom och även att han tar det väldigt lugnt med personer med funktionsnedsättning :) ♡ 

3 kommentarer:

  1. Har aldrig gillat Bieber å gillar han inte nu heller å kmr inte göra de

    SvaraRadera