lördag 2 oktober 2010

bussen hem igår!

Innan bussen kom till Bollnäs igår så fick jag en sak av en killkompis x'D Hans snusdosa som nästan var slut han hade bara en kvar x'D

En bra sak för mig eftersom jag behöver något att "pilla" på när det blir för mycket folk och sånt :) Vi åkte i en dubbeldäckare jag, Lina, Therese, George och Fredrik satt nere först till typ Ljusdal sen gick vi upp och satt oss med Simon, Marinell, Emil och Krantz :D Jag satt mig med Simon :) (han fick jag snusdosan av) först så pratade jag och Simon med Krantz och Emil men efter ett tag så blev dom osocial och började lyssna på musik och somnade gjorde dom också :o

Då pratade jag och Simon lite och helt huks fluks kom Lina gående och sa att Simon skulle följa med och lyfte upp mina ben :o (hade mina ben på Simons ben) men då sa Simon: gå själv jag är upptagen! Snacka om att Lina såg förvånad ut då när han sa det :P Och snacka om att jag blev förvånad :o fick smaka godis och Mer av Simon ;) Sen efter ett tag så frågade Simon om jag hade någon bra musik på mobilen :) och då tog jag fram mitt headset men då sa Simon att han hade ett som man kunde sätt i två hörsnäckor i :P Så då tog vi bara över delen på mitt headset :) Sen lyssnade vi på musik enda tills jag klev av på stationen i Ånge ville inte kliva av då :( ville sitta kvar och lyssna på musik med Simon ju :(

Men nästa helg så åker jag enda till Östersund med Emil :D




Simon lyssnar också på Linkin Park :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar