söndag 24 oktober 2010

städdag!

Alltså allvarligt jag har städat precis hela dagen och jag är fortfarande inte klar än! Eller jag är typ klar med städningen på golvet och sånt där men sen är det ju att jag ska typ packa ihop en dator och ett datorbord och vet fan inte var jag ska göra av alla saker :O Men senare så blir det nog en fåtölj där och något slags bord där datorn och datorbordet stod tror jag :P Måste hitta stora kartonger att packa ner datorn och datorbordet i men vet inte om vi har några så stora kartonger. Men nu här på kvällen så har jag sett på två ganska så bra filmer i alla fall. Har sett på Juno och En fiende ibland oss. En fiende ibland oss var ganska så sorgsen och mycket pang pang men men det funkade faktiskt.

En bild ifrån Juno en riktig höjdare film :DEn bild ifrån En fiende ibland oss också en riktig höjdare film :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar