söndag 3 oktober 2010

Min dag!

Min dag har varit ganska så lugn =)) har äntligen fått sett på hela Camp Rock 2 =) Den är jättebra alltså och många många bra låtar! hel underbar film med så fantastiska skådelspelare speciellt Demi Lovato och Joe Jonas mina två favoriter i dom två filmerna =)) ( Camp Rock 1 o 2 alltså)


Alltså kan inte fatta att jag vaknade 09:45 och hade inte somnat före klockan 03:10 inatt :o det var lika igår natt då hade jag inte somnat före klockan 03:20 och så vaknade jag klockan 09:33 :o


Men allvarligt nu måste jag verkligen gå och städa mitt rum! Men jag fan ingen lust med att städa mitt rum ser ju ut som om det har kommit en himla tornado in dit XD Kommer ju inte hem nästa helg för då åkte jag till Östersund med Älsklingen =)) Undra vad vi ska göra då ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar