söndag 3 oktober 2010

Gårdagen :D

Igår så kom Julle till mig ungefär fem i ett och då gick vi ganska snart till Petronella :D Vi var där ungefär klockan två :D Först så pratade vi bara med varandra sen så spelade vi sims :D Hahaha vi gjorde ju jättefina gubbar på slutet då x'D Hahaha säger då inga namn! På gubbarna alltså x'D Sen åt vi skinkris och då blev jag och Paulina väldigt flum x'D Petronella berättade om ett läger som hon ska på och vi tänkte bara bara snusk XD himla skrattanfall vi hade då XD det fortsatte hur länge som helst XD Sen efter vi hade ätit så åkte Paulinas och Petronellas föräldrar och hälsade på deras kusiner/kusinbarn och vi stannade hemma. Då blev det sims igen :P Sen gick jag och Paulina ner och gjorde röra fast med O'boy istället för kakao. Det var jättegott :D Sen fikade jag med Petronella och Julle också ;) hahaha säger som Petronella sa: din himla gottegris XD Med Petronella och Julle så fikade jag äppelkaka och marsansås. Äppelkakan smakade som en tårta tyckte jag, Petronella och Julle :P Sen n gick vi upp och spelade mera sims eller i alla fall Julle och Petronella :D Jag och Paulina smsade med killkompisar och var jävligt mycket flum! Hahaha när jag kom hem ungefär klockan tio så hade jag ganska ont i magen eftesom vi hade skrattat så himla mycket! XD XD XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar