söndag 13 oktober 2013

Sova snart?

Ska egentligen sova just nu men tänkte bara berätta en snabbis vad jag har gjort idag :) har varit på förskolan Solgården som fyllde 40 år och ätit tårta och haft det mysigt!
Sen känns det som jag bara har sprungit på affären :P fast det blev bara två gånger, en gång åt mig och andra gången åt mamma.

Efter affärs "springandet" var klart så satt jag mig framför tv:en , kollade på Er på tnt :) det är en bra tv kanal att ha :)

För er som inte vet vad Er är det Cityakuten som det heter på svenska :) Cityakuten/Er är en sjukhusserie som jag tycker är bra.

Men nu måste jag sova godnatt alla!

Första bilden nedanför är på min outfit för dagen och andra är bilder ifrån Cityakuten!

3 kommentarer:

  1. Jag brukar också kolla på Er & ja vet att de är Cityakuten som heter Er på svenska :) elr blev de fel nu,never mind du fattar iaf ;)
    Trode man sprang i affärerna & inte på XD

    snygga kläder du har på bilden ovan :)

    SvaraRadera
  2. Bra de ;) thihi :P Vsg :)

    SvaraRadera