onsdag 9 oktober 2013

Uppehåll eller? ;)

Från den 25 sep till 2 oktober hade jag ett litet "uppehåll" på bloggen och nu ska ni få veta varför :)
Från den 25 sep planerade jag och mina två bästa kompisar här hemma att överraska dom. Så jag var där när dom slutade skolan på tisdagen veckan efter :D därför skrev jag inget här på bloggen ifall jag skulle "förskriva" mig så jag lät bloggen vara då eftersom jag inte är säker på om dom läser min blogg (Paulina & Petronella alltså) så när jag kom till Östersund så var det så precis att deras mamma precis parkerade utanför stationen när jag kom dit :P

När jag åkte dit med tåget så skrev jag med Paulina på facebook chatten ;)

Efter det så åkte vi till lägenheten deras och väntade tills klockan blev två då tjejerna slutar på tisdagar :)
Klockan segade sig fram till två och det kändes som jag skulle spricka för jag ville att tiden skulle gå SNABBT! Efter många kollar på klockan så blev den äntligen två och efter ett tag så kom dom hem.
Bitte & Kalle (Paulinas kille) pratade med dom lite och sen kom jag fram ifrån bakom ett hörn och sa hej :) var så roligt att se när dom blev förvånade när jag kom fram! Paulina blev förvånad sedan super glad :) Petronella verkade inte förstå först men sen blev hon glad med :)
så då satt vi oss och pratade och skojade :) efter ett tag så beställde vi hem mat till dom och åt :)

Efter vi hade ätit så såg vi lite på en film och sedan åkte vi och Bowlade!
:D super kul var det :D var ganska länge sedan jag bowlade så det var extra roligt att bowla :) vi bowlade ifrån 19:00 till 21:00 :) jag fick 190 poäng och Paulina fick 197 poäng :P snacka om nära med poängen :)

sedan åkte vi tillbaka till lägenheten och såg klart på filmen (Dirty dancing) och efter det så såg vi på Ghost whisper (vet inte hur det stavas)
Ett tag innan vi såg på Ghost whisper så pratade vi om hemfärd för mig och jag sa att jag inte hade kollat något tåg hem. Då sa Bitte att dom inte skulle göra något speciellt resten av veckan (dom åker hem på torsdagskvällen) så jag kunde stanna tills på torsdag och åka hem med dom :) det ville jag göra så då blev Paulina jätteglad och dansade runt i en ring med mig :)

På onsdagen gjorde vi inget speciellt bara myste och fikade när vi såg på Bonde söker fru :) 

På torsdagen gjorde vi inget speciellt heller bara hade det trevligt :)

Här nedanför är några bilder som jag tog när vi bowlade :)

3 kommentarer:

  1. Under den perioden kollade ja inte ens din blogg så märkte inget endå så :P hahaha vadå sega reaktioner dina vänner har men å andra sidan förstår man också för så hade nog ja också blivit om nån hade överraskat mej :)
    Roligt att höra att ni hade kul tms osv =)

    SvaraRadera