måndag 27 januari 2014

frågat inlägg

som jag skrev i förra inlägget så har en vän frågat om jag kunde skriva varför jag gillar färgen lila så mycket och flaggmönster och varför jag gillar Warp så mycket och vad Warp är,här kommer det inlägget.

Varför jag gillar lila så himla mycket? Jo för det har lixom alltid funnit där ända sedan jag var lite dels för att min moster också gillar lila så det är nog därifrån det kommer =) så då vet ni det =)



Varför jag gillar flaggmönster så mycket vet jag faktiskt inte det bara blev så det var någon kompis som hade flaggmönster på något för ett bra tag sedan och efter det var jag också fast älskar mönstren i flaggorna :) så då vet ni det med! ;)





många undrar säkert vad Warp är och det ska jag berätta nu tänkte jag :)
Warp är Stadiums egna märke finns inte någon annan stans än på Stadium. Hur jag började gilla Warp? 
Ja det var nog efter en shopping tur med programmet, hittade en jättefärgglad huvtröja med fräna mönster sedan gillar jag att det är så bra kvalité på kläderna så att dom håller länge =) dom har så färgglada kläder med. Om man bara har svarta kläder och inte orkar eller vill ha något färgglatt på överkroppen så kan man
bara ta på sig ett par Warp strumpor så gör det  susen! Warp kläderna har så häftiga/fräna mönster så jag kan inte hålla mig ifrån dom :)





3 kommentarer:

  1. Då vet man allt de där också men visste redan innan att du gillade lila men dock inte vrf men nu vet man vrf :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har för mig att jag har sagt det till dig någon gång men du kanske har glömt, det var du å jag som gick tsm när jag köpte första Warp tröjan :)

      Radera
    2. Jamen de var ju typ över 100 år sen sist du sa de så ja kom inte ihåg de. Jaha fan va nice =)) känner mej stolt bara för de ;) :p

      Radera