söndag 5 januari 2014

Snart sova?

Har känts idag att det blev lite sovit igår natt på grund av min höger arm! Baah! J*vla arm att göra ont! Sur och tvär har jag varit idag. Men tänkte lägga mig när jag kom in med hundarna där vid tio men blev icke då fick jag vänta på brorsan som gick ut med Gletta igen. Han skulle hjälpa mig att knäppa/fotogratera de fina stjärnorna som är i fönstret i vardagsrummet här i Ljundalen :) bilden får ni se i något senare inlägg då bilden är på systemkameran :P

Hittade den här bilden som är här nedanför på facebook som man skulle välja mellan Miley Cyrus & Avril men det går ju absolut inte alls! Dom är två super bra sångare båda två går inte att välja.

Nej nu säger jag godnatt till er alla <3

3 kommentarer:

  1. Låt bli att använda högerarmen då :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blir ju automatiskt att jag använder höger armen eftersom jag är högerhänt :p

      Radera
    2. Aha okey,då får du träna upp vänsterarmen mer då :)

      Radera