fredag 17 januari 2014

snygg Mattias

som ni kanske har fattat så är jag bara liiiiite tokig i Mattias i Takida! Han är lätt den som är snyggast i Takida. Många kanske inte håller med mig för många tycker Robban är sååå snygg (sångaren) men tycker att han är lixom alldaglig och söt med ett härligt leende inte något mera Robban alltså. Men Mattias han är sååå himla snygg och så har han en sådan utstrålning som heter duga :D lixom när han kommer in i rummet lyser allt upp av hans utstrålning :D 
Takida Tomas fick vara med också :P
Förresten så är Mattias och Tomas mina två favoriter
i Takida ;) 

jag och Mattias på efterfesten

jag och Mattias i somras på
Ljunganrocken :D 

Snygg Mattias :)

3 kommentarer:

  1. Hahahaha lite definiera lite XD skulle vilja påstå mycket :) kul för dej att du får träffa den snyggaste :)

    SvaraRadera