måndag 27 januari 2014

inlägg

har ju inte skrivit på ett tag för det har varit mycket att göra. Har nu fått en garderob till lägenheten som vi har nästan satt ihop, bara dörren och det man ska hänga kläderna på som saknas!
Sedan så har jag ju haft favorit kusin här på besök i helgen skriver om det  i ett annat inlägg :)
 har precis kommit in ifrån en promenad i blåsiga Ånge var riktigt kyligt ute faktiskt!
 Nej nu måste jag gå och göra mig en matlåda tills imorgon då man ska åka till Sundsvall på "arbetsförmågebedömning" ska vara där i tre eller fem veckor får se hur länge det blir, så nu får jag skriva mera senare!
 Ska även skriva ett inlägg som en vän har bett mig att skriva om mönster, märken och färger jag gillar =)


3 kommentarer:

  1. Bara inte vinden tog med dej :P skulle vart kul å se dej flyga lite men den blåsten :) hur många veckor har de gått nu?

    SvaraRadera