söndag 18 maj 2014

Camp Rock tankar

Okey innan jag la mig så såg jag på Camp Rock (som ni kanske förstår av titeln på inlägget) och här kommer lite tankar omkring filmen :)

Tess: hon är en riktig diva, men det är nog inte så konstigt med tanke på att hennes mamma är berömd i filmen,  man ser ju i början på filmen när hon (Tess alltså) ringer för att berätta att Shane ska vara lärare på Camp Rock så får hon inte ens berätta det för hennes mamma avbryter henne för att hon ska upp på scen och göra konsert! Riktigt dåligt av mamman då tycker jag, hon kunde väl ha fått berättat vad hon ville sedan hade hon kunnat gå på scen! Sen är Tess besvärlig hela filmen typ men det kan nog vara för kanske inte har några vänner som alltid finns där, visst hon är vän med Peggy och Ella. Men dom blir irriterande på henne. Man ser ju att hon helt tappar fokus på slutet av filmen när hon ska sjunga själv och hennes mamma kommer dit ocb kollar ett tag. Nästa gång Tess kollar på sin mamma så pratar hon ju i telefon och då tror kanske Tess att hennes mamma är intresserad av hur duktig hennes dotter är och att mammans egen karriär kom före igen.

Caitlyn: håller lite med Mitchie om hennes attityd, om hon inte bryr sig om något varför är hon då på Camp Rock? Men det är ju bara en attityd som kommer bort efter ett tag. Hon är en riktig vän som finns där när Mitchie inte tror att hon har någon att prata med.  Hon är riktigt duktig på att spela piano och att mixa ihop musik.

Mitchie: tja tycker inte att hon skulle ha ljugit så där från början, men jag förstår verkligheten varför hon gjorde det, skulle nog jag också ha gjort. Är skönt att vara populär ett tag, men inte om man måste ljuga för att bli det som Mitchie gjorde och det kom ju tillbaka på henne till slut med! 

Shane & Mitchie: dom är så himla söta och fina ihop :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar