fredag 16 maj 2014

Onsdagen

I onsdags var jag ju med Paulina och Petronella och hade det mysigt! :) vi gosade med en av deras kaniner och så den fick hoppa lite på gräsmattan mellan mina och Paulinas ben :) hade ju med mig en hel påse med kläder och ett par jeans shorts blev Paulina överlycklig över :) vi målade våra pyssel grejor också så nu är det bara kvar att skriva någon dikt eller något annat på dom :) när jag nu hittar igen min diktbok som har fått fötter ;) här koller lite bilder ifrån onsdagen :)

4 kommentarer:

  1. Sprang diktboken långt? XD

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den försvann när jag höll på att greja x)

      Radera
    2. Ja..då fick den fötter å springa ifrån dej :)

      Radera
    3. Lr så glömde jag bort var jag la den -,- tur brorsan snart kommer hem :p

      Radera