söndag 4 maj 2014

Hoppsan

Kom på att jag inte har skrivit ett frågat inlägg som jag skrev att jag skulle göra, så gör det nu då.

En kompis här hemma i Kölsillre har frågat om jag kan skriva ett inlägg om musik som får mig på bättre humör och som jag tycker om.

Musik som får mig på bättre humör just nu är: musik ifrån Disney Channels serie Violetta. Takida grabbarna får mig på bättre humör också. Även Blowball grabbarna får mig på bättre humör när jag är på dåligt humör eller ledsen :)

Musik jag tycker om är: Takida,  Blowball,  Stiftelsen,  Miley Cyrus,  Demi Lovato (stavning) Corroded,  Linkin Park, Green Day och Dead By April :)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mera :) men lyssnar på det mesta :)

4 kommentarer:

  1. Linking park å green day å dead by april är bra :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Linkin* Park inte Linking Park ;)

      Radera
    2. Same shit different name :)

      Radera