onsdag 7 maj 2014

Glad

Vid fyra när jag gick och skulle handla middag så såg jag två filurer som jag kände igen och när jag kom närmare så såg jag att jag hade rätt det var Jimmy & Lilo som satt utanför Saqqar! Lilo kände igen mig ifrån långt håll :) blev så glad att hon kände igen mig! Det var så länge sedan jag träffade Lilo :) är inte helt fel att kolla på Lilos husse Jimmy heller han som är så snygg ;) Lilo testade att göra som Gletta brukar göra när hon vill gosa, alltså stoppa munnen över handleden och slicka och greja, men jag hade ju på mig tjock jackan så det fick inte så bra :) gick nog med världens fånigaste leende efter det där ;)


4 kommentarer:

  1. Hahaha rolig hund Lilo :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha vaddå "rolig hund Lilo?" ;)

      Radera
    2. Att hon försökte greppa tag runt din handled :)

      Radera