tisdag 5 augusti 2014

Bästavän

Den som förstår mig bäst och jag kan prata med om precis allt det är min bästavän Paulina, jag behöver inte ens säga hela meningen så fattar hon precis vad jag menar.
Ibland när jag håller på att skriva sms till henne så kan jag få ett sms av henne där det står precis som jag hade tänkt att skriva.
Hon märker när jag blir upprörd och när jag är irriterad och försöker gömma det, jag ser det på henne med såklart ♡
Vi har varit vänner i tio år och har bara bråkat några få gånger, men vi är så lika att vi reder ut det på än gång, ibland mitt i kan vi säga: vad bråkar vi om egentligen? Efter det så brukar vi brista ut i gapskratt ;) ♡
Vi är så lika till sättet och allt även våra klädstilar är liknande :) vi har väldigt lika intressen med :) vi velar lika mycket ibland då vi ska välja kläder ;) ♡
Hon betyder så otroligt mycket för mig! ♡♡♡♡ jag älskar dig bästavän! ♡♡♡♡

3 kommentarer:

  1. Vilka velisar ni är :P asså att ni velar mycke!
    Hur kan hon veta vad du skriva i sms innan du har hunnit skicka iväg de? :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har telepati tankar ibland ;)

      Radera
    2. Läskigt ibland när sånt händer men kan ju vara bra med :P

      Radera