tisdag 19 augusti 2014

Oj

Nu var det super länge sedan jag skrev! :0 då menar jag skrev riktiga inlägg inte små pluttar här och där. Men det har att göra med att det har varit så mycket att göra omkring ja allt möjligt, har varit sjukt mycket med bästavän & Kalle nu i sommar så har inte varit hemma så mycket,  men när jag väl har varit hemma har det varit så mycket att göra så jag har inte haft någon tid eller ork till att blogga. Men nu skriver jag något inlägg innan jag ska sova (skulle ha sovit för någon timme sedan då jag har alarmet på 05:30) suck -.-

2 kommentarer:

  1. Bra att de blir korta inlägg ibland för är man super trött så orkar man inte läsa allt typ bara 3 rader å sen slocknar man :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja precis ibland ja ;) men när jag skrev inlägget så hade jag typ bara korta inlägg

      Radera