söndag 31 augusti 2014

Cote eller Daniela?

Är med i en grupp på Facebook som heter "ncis & Ncis la" och där har flera frågat vem man tycker bäst om mellan Cote & Daniela. Måste säga att jag tycker om båda eller tycker om och tycker om! Jag har gillat Cote tidigare när jag bara såg på Ncis men inte nu längre.  Visst jag tycker att hon är fin och talangfull och sånt men tycker verkligen inte om henne lika mycket som jag gjorde tidigare!  Man såg ju aldrig att hon gjorde något utöver serien, som Daniela gör! Åh vad mycket jag tycker om Daniela Ruah! Hon har gjort ice bucket challenge med Eric Christian Olsen (Marty Deeks) och han hade större hink än henne :P men man ser att hon och Eric är på barnsjukhus och hälsar på och gör barnen glada :) hon gör även så mycket utanför serien som är roligt att se :) så om jag skulle välja så skulle jag välja Daniela varje gång!♡♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar