onsdag 20 augusti 2014

Kusiner

Har ju kusiner i Åsarp :) det är ganska så långt dit så vi åker redan imorgon, tur att jag har mina favorit Spotify "playlist" på offline ;) då spelar dom låtarna även om jag inte har någon täckning till mobilen. Vilket jag tycker är super bra, då jag ofta har halv knagglig täckning till mobilen då jag är ute på vift! Brukar mest lyssna på Violetta låtar och på Takida grabbarna :) här på bilderna nedanför så ser ni att jag har köpt mig en Violetta tidning som jag ska läsa lite då vi åker :) det är även Violetta på örngottet :) ♡

4 kommentarer:

  1. Grym tatuering på bilden längst ner :))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ehm...han med svart linne å gråa byxor å han som har solbrillor på sej :)

      Radera
    2. Hmm Krille har gråa byxor på sig (han med glasögon längst fram) Chris har svart linne Robban lika så ;) men Robban har inga solglasögon på sig ;)

      Radera