lördag 3 oktober 2009

2/10 o 3/10<3

Fredagen den 2/10 så spelade jag o Emilia upp våran "pjäs" för blå grupp först sedan innan idrotten så spelade vi upp den för nästan hela programet=) Våran "pjäs" var på engelska o vi hade bara tränat i typ en vecka o jag kunde den nästan utan till. Det var så himla kul. Det vill jag göra fler gånger<3 Sen åkte vi på idrotten o då gick jag en promenad, efter den så åkte jag till stationen o satt mig på tåget o åkte till Ånge o hälsade på mina gamla lärare<3 Efter det så gick jag, Mikael o mamma på banken. Sedan åkte vi o handlade o då träffade jag en kompis mamma.

Lördagen den 3/10 åkte jag o mamma ner till S-vall alltså Sundsvall o kolladde på en hundutställning som min kusin skulle vara med på med Skima (hunden) det gick bra sen fikade vi med min moster o två kusiner. Sen efter hundutställningen åkte vi till blomster landet i Birsta där mamma köpte mera hoyor. Efter det så åkte vi till Max o åt o där såg jag min bonus kusin Jonas. Efter vi hade ätit så åkte vi ut till Birsta city o gick till Rocks<3 Där hade dom Green Day - tröjor, gissa om jag blev glad o köpte en? Ja ja ja det är svaren på det. Sen såg jag att dom också hade Takidas nyaste skiva så jag övertalde mamma att vi skulle köpa den till brorsan. Det gick hon med på sen åkte vi hem o såg på Körslaget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar