måndag 26 oktober 2009

Himla vintertid (tror jag)

Imorse vaknade jag 07:29 och var klarvaken och gick och kollade om mamma sov men det gjorde hon då inte! Hon satt framför datorn och kollade på Hoyor på Trader (för er som inte vet vad Hoyor är så är det porslinsblommor) halv åtta på morgonen!
Jag gick och dammsugde halen/toan och vardagsrummet, sedan satt jag mig och åt frukost honungspuffar åt jag xD
Jag kollade i tidningen samtidigt som jag åt och såg att The Game Plan skulle börja klockan: 9:50 och då bestämde jag mig att jag skulle se på den. Det är en skit (usäkta svordomen) bra film med Dwayne "The Rock" Johnson och Madison Pettis i huvudrollerna.Om man inte har sett den så tycker jag att man ska göra det och se hur Joe Kingman (Dwayne) förändras när han börjar älska sin dotter Peyton (Madison) och vad som händer sedan:-)
Sedan lånade jag brorsans dator och la över låtar till mobilen. Sen gick jag och åt "lite" glass xD sedan startade jag min laptop och kollar fortfarande runt på nätet och lyssnar på Anton och Affe - Listen To You´re heart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar