lördag 24 oktober 2009

Me Julle 9/10 - 10/10<3

Fredagen den 9/10 väntade jag i Ånge tills 15:16 för då kom Aurores tåg. Hon skulle följa med mig hem<3 När hennes tåg kom fick vi vänta i en kvart på mamma för hon var på macken i Östavall o det tar typ en kvart tills man är i Ånge. Aurore sa " Konstigt att din mamma är sen" sedan flinade vi båda två:-) för båda två vet hur min mamma är xD När mamma kom och hämtade oss så åkte vi till ICA o handlade och sedan efter det så åkte vi hem, men det tog nog en halv timme att handla xD
När vi kom hem hjälptes jag, Mikael o Aurore med middagen vi åt tacos det var super gott. Efter vi hade ätit så satt vi oss vid min laptop o kollade runt på olika sidor på nätet o fixade lite med olika blider. Vi lyssnade på musik också då lyssnade vi på: Takida, Linkin Park, Green Day o Good Charlotte<3xD
Sedan klockan 22:00 såg vi på The Fast And The Furious den var jättebra tyckte vi båda (fast Aurore tyckte att det var för många pusscener i filmen annars var de OK) hihi.
Vi kollade på olika hundraser i mammas bok om hundar o hittade många hundraser som vi gillar båda två faktigst!!!! Det är ganska ovanligt för oss när det gäller hundraserxD Vi kollade runt på nätet till väldigt sent enda tills 2:3o. Fast vi var uppe förre klockan 10:00 på lördagen.

Lördagen den 10/10 gjorde jag, mamma o Aurore melodikrysset. Sedan gick vi in i vardagsrummet där vi hade sovit o skickade låtar till varandra på mobilerna.
Efter det gick vi ut o gossade med Kalles katt som hade kommit till mamma som höll på med rabbaten.
Efter det så gick vi o handlade flera gånger fast första gången pantade jag o Mikael burkar o flaskor. Den andra gången handlade jag o Aurore åt mamma. Sedan hjälptes jag, Aurore o Mikael åt att stapla ved<3 Bonuspappa(Mats) o bonusfarfar(Thure) blev förvånade över hur mycket vi staplade. Vi staplade en fjärde del av allt som skulle in<3 Sen gick vi in o åt sedan åkte jag, Mats o Aurore o kollade efter djur men vi såg inga djur alls. När vi kom hem åt vi glass sen åkte Aurore hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar